Вступ до маркетингу - Конспект лекцій - Правовой портал Украины
LEX       
Правовой портал


МЕНЮ

Яндекс.Метрика

Rambler's Top100

конструктор договоров Украина
Вступ до маркетингу: Конспект лекцій

Вы находитесь здесь
: Библиотека / Финансовое право Украины / Вступ до маркетингу
 
 
 
Вступ до маркетингу: конспект лекцій / Авт. : Л.С. Шевченко, О.А. Гриценко, С.М. Макуха та ін.; За ред. Л.С. Шевченко. – Х.: Нац. юрид. акад.України, 2008. – 71 с.
 
 
Розглядаються сутність та основні концепції маркетингу. Аргументуються необхідність і способи маркетингового аналізу ринку. Характеризуються основні складові комплексу маркетингу. Розкриваються особливості маркетингу юридичних послуг. Для студентів і тих, хто самостійно вивчає курс менеджменту. Автори: д-р екон. наук Л.С. Шевченко (розд. I-III; тема 1); д-р екон. наук О.А. Гриценко (розд. II; тема 3); д-р екон. наук С.М. Макуха (розд. IV; тема 2); канд. екон. наук В.В. Броницька, канд. екон. наук Г.Ю. Дарнопих (розд. I; тема 2); канд. екон. наук О.О. Іваницький (розд. III, тема 3); канд. екон. наук О.М. Левковець (розд. I, тема 3); канд. екон. наук О.О. Мамалуй, В.А. Лизогуб (розд. II, тема 2); канд. екон. наук О.С. Марченко (тема 4); канд. екон. наук Л.В. Нечипорук (розд. III, тема 1); канд. екон. наук О.В. Овсієнко (розд. III, тема 2); канд. екон. наук О.В. Роздайбіда (розд. IV, тема 1); К.Г. Губін (розд. IV, тема 3). Рекомендовано до видання редакційно-видавничою радою академії (протокол № 7 від 08.11.2007 р.)
 
© Національна юридична академія України,
 
2008
 
 
Зміст
 
Розіл I. Сутність і основні концепції маркетингу
 
Розіл II. Маркетинговий аналіз ринку
 
Розіл III. Формування комплексу маркетингу
Розіл IV. Маркетинг юридичних послуг
ВХОД

БИБЛИОТЕКА (БЕТА):

"LEX" - Правовой портал Украины © 2024Анализ интернет сайтов