Мельниченко Р.Г. Адвокатська діяльність. Універсальні правила успіху. - Правовой портал Украины
LEX       
Правовой портал


МЕНЮ

Яндекс.Метрика

Rambler's Top100

При заполнении заявки в качестве своего города укажите КИЕВ
конструктор договоров Украина

Мельниченко Р.Г. Адвокатська діяльність. Універсальні правила успіху.


Вы находитесь здесь: Библиотека / Адвокатура / Мельниченко Р.Г. Адвокатська діяльність. Універсальні правила успіху.







Скачати бесплатно - Мельниченко Р.Г. Адвокатська діяльність. Універсальні правила успіху.



У книзі містяться правила і рекомендації практикуючим адвокатам та юристам, дотримання яких допоможе не тільки правильно здійснювати діяльність з надання юридичної допомоги, а й підвищити її прибутковість і зробити більш успішною. Також в книзі розказано про послуги, що надаються адвокатом та про ринок адвокатських послуг в цілому. Автор, грунтуючись на своєму практичному досвіді і таких науках, як повірена право, маркетинг, менеджмент, управління персоналом, дає практичні поради, як правильно вибудовувати взаємини з клієнтами, і як адвокат може
зробити собі рекламу.



Книга орієнтована на адвокатів, практикуючих юристів, викладачів, студентів, а також буде цікава всім, хто хоче досягти успіху на ринку юридичних послуг.


Зміст

Введення 8

ГЛАВА 1. ВСТУП В РИНОК АДВОКАТСЬКІ ПОСЛУГ

1.1. Види юридичних професій 13
1.2. Економічний аналіз ринку адвокатських послуг
1.3. Сфера адвокатських послуг 32
1.4. Сильні сторони адвоката на ринку юридичних послуг

1.5. Слабкі сторони адвоката на ринку юридичних послуг

ГЛАВА 2. ПОЧАТОК АДВОКАТСЬКОЇ КАР'ЄРИ

2.1. Рівень «закритості» адвокатської корпорації

2.2. Нелегальні і напівлегальні цензи для отримання статусу адвоката

ГЛАВА 3. СТВОРЕННЯ АДВОКАТСЬКОЇ ФІРМИ

3.1. Вибір форми адвокатського освіти

3.2. Найменування форми адвокатського освіти

3.3. Адвокатський офіс 167

ГЛАВА 4. РЕКЛАМА І PUBLIC RELATIONS В АДВОКАТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

4.1. Адвокатська реклама 176
4.2. Окремі методи PR в адвокатській діяльності
4.3. Адвокатський рейтинг 201

ГЛАВА 5. ОКРЕМІ МАРКЕТИНГОВІ ПРИЙОМИ В АДВОКАТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

5.1. Формування фірмового стилю адвокатської фірми
5.2. Стратегії та методи встановлення цін на адвокатські послуги
5.3. Імідж адвоката 240
5.4. Тендерні аспекти адвокатської діяльності

ГЛАВА 6. ВИКОРИСТАННЯ ДЕЯКИХ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУТІВ В ДІЯЛЬНОСТІ АДВОКАТСЬКОЇ ФІРМИ

6.1. Адвокат і засоби масової інформації
6.2. Адвокатура та Інтернет 267

ГЛАВА 7. ПРАВИЛА СПІЛКУВАННЯ З КЛІЄНТОМ

7.1. Установки клієнта при виборі адвоката
7.2. «Незручні» і «зручні» клієнти 291


СЛОВНИК ОСНОВНИХ ТЕРМІНІВ, ЗАСТОСОВУВАНИХ В АДВОКАТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Література 311
Додатки 321
Додаток 1 321
Додаток 2 330

ВХОД

БИБЛИОТЕКА (БЕТА):

"LEX" - Правовой портал Украины © 2016Анализ интернет сайтов